FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Co zrobić jeżeli moja karta została zablokowana?
KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11
Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.
KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – nie przejmuj się, zostanie automatycznie odblokowana następnego dnia.
Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.
Dlaczego moja transakcja została odrzucona?
KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Transakcja może być odrzucona z wielu powodów. Poniżej podajemy kilka najczęstszych przypadków:
- Na karcie obowiązują konkretne limity płatności. Możesz sprawdzić je w aplikacji Pluxee klikając w Szczegóły karty, następnie Ustawienia i Informacje o karcie.
- Niektóre karty mają ograniczoną sieć akceptacji, którą wybrała dla Ciebie firma, która przekazała Ci kartę, co oznacza, że nie w każdym sklepie można nią zapłacić (np.: Pluxee Lunch, Pluxee Posiłek, Pluxee Prezent dla Dziecka itd.). Dokładne informacje o tym, gdzie zapłacisz swoją kartą znajdziesz na stronie https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/acceptance-points lub w aplikacji Pluxee.
- Niektórymi kartami można płacić tylko w Polsce i w polskich sklepach internetowych (np. Pluxee Prezent na raz czy Pluxee Nagroda na raz) Informacje na ten temat znajdziesz w regulaminie karty który dostępny jest w aplikacji Pluxee lub na https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/.
- Karta mogła nie zostać jeszcze aktywowana. To firma, od której otrzymujesz kartę decyduje o jej aktywacji (Zapytaj ich o dokładną datę).
Jeżeli uważasz, że Twoja transakcja została niesłusznie zablokowana, skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11
Co zrobić jeżeli mój Bezpieczny Profil został zablokowany?
KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Jeżeli Twój Bezpieczny Profil został zablokowany przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego kodu – skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11
Dlaczego mój PIN do karty nie działa?
KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
PIN nadrukowany jest na liście przewodnim dołączonym do Twojej karty. Upewnij się, że podczas procesu dodawania karty do aplikacji nie dokonano zmiany przesłanego numeru PIN na Twój własny, indywidualny numer. Jeśli dokonano takiej zmiany, podczas płatności należy używać nowego, zmienionego numeru, a nie tego, nadrukowanego na liście przewodnim. Jeżeli nie pamiętasz swojego numeru PIN, możesz go zmienić w aplikacji Pluxee lub na stronie uzytkownik.pluxee.pl.
Dlaczego mój nowy PIN nie działa?
KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Przy pierwszej płatności po zmianie lub nadaniu nowego numeru PIN dla karty plastikowej, kartę należy umieścić w terminalu i podać nowy PIN. System zaktualizuje zmianę i przy kolejnych płatnościach Twój PIN będzie działał bez zarzutu.
Dlaczego warto przystąpić do sieci akceptantów kart i kuponów Pluxee?
- Większe obroty i zyski
- 2 mln aktywnych konsumentów z realnymi możliwościami zakupowymi.
- Proste i wygodne rozliczenia
- Wsparcie marketingowe
- Brak inwestycji na start.
- Brak stałych opłat.
- Niskie koszty, współpracy proporcjonalne do wartości sprzedaży.
- Nieangażująca forma współpracy.
- Bezpieczna i transparentna forma rozliczenia kart i kuponów Pluxee.
Jakie kryteria należy spełnić, aby zostać akceptantem Pluxee?
Aby dołączyć do sieci punktów akceptujących karty i kupony Pluxee nie musisz spełniać żadnych specjalnych warunków. Do współpracy zapraszamy wszystkie sklepy, punkty usługowe czy gastronomiczne. Aby akceptować karty Pluxee, wystarczy posiadać terminal płatniczy akceptujący płatności kartami Mastercard. Do akceptacji kuponów nie potrzebujesz żadnych urządzeń.
Jak dołączyć do sieci akceptantów kart i kuponów Pluxee?
- Wypełnij formularz na stronie i zostaw swój kontakt telefoniczny i e-mailowy.
- Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu uzupełnienia danych koniecznych do umowy.
- Przygotuj niezbędne informacje do umowy:
- adresy Twoich sklepów, restauracji, czy punktów usługowych
- oraz numery MID (Merchant ID) Twoich terminali płatniczych
- Zaakceptuj zdalnie umowę za pomocą przelewu w wysokości 1 zł, który posłuży do weryfikacji Twojej tożsamości jako płatnika.
Co to jest numer MID i gdzie go znajdziesz?
Numer MID (z ang. Merchant Identification Number) to unikalny identyfikator sprzedawcy powiązany z Twoją firmą, który składa się z 12 cyfr. Znajdziesz go na rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki, pod adresem punktu, w prawej części wydruku. Możesz też zapytać o numer swojego dostawcę terminali.
Dlaczego potrzebne są dane terminali?
Aby użytkownicy wszystkich kart Pluxee, w tym kart o dedykowanych sieciach akceptacji, mogli dokonywać transakcji w Twoim punkcie, musimy wpisać do systemu unikalne numery Twoich terminali. Tylko wtedy transakcje będą możliwe. Pamiętaj, aby przy wymianie lub dodaniu nowego terminala zgłosić nowe numery MID na adres kontakt@pluxeegroup.com
Na jaki okres podpisywana jest umowa?
Umowa jest zawierana na czas nieokreślony.
Jakie są warunki wypowiedzenia umowy na akceptację kart i kuponów Pluxee?
Standardowo umowa ma 3 miesięczny okres wypowiedzenia, ale może być on również ustalony indywidualnie. Aby wypowiedzieć umowę, wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres wskazany w umowie do kontaktu, czyli kontakt@pluxeegroup.com
Co się stanie z umową na akceptację kart i kuponów Pluxee, jeśli zawiesisz prowadzenie działalności gospodarczej lub ją ponownie wznowisz?
W trakcie zawieszenia działalności transakcje w Twoim punkcie nie są realizowane, więc nie ponosisz żadnych kosztów utrzymania ani z tytułu prowizji. Poinformuj nas o zawieszeniu i wznowieniu działalności, abyśmy znowu mogli kierować do Ciebie naszych klientów. Wyślij wiadomość na wskazany w umowie adres do kontaktu: kontakt@pluxeegroup.com
Jak sprawdzić, kto poza Tobą akceptuję płatności kartami i kuponami Pluxee?
Wszystkie punkty akceptujące znajdziesz na stronie Pluxee oraz w aplikacji mobilnej Pluxee
Jak karty i kupony Pluxee trafiają do użytkowników?
- Firma przyznaje pracownikowi lub kontrahentowi świadczenie lub nagrodę w postaci kart lub kuponów Pluxee.
- Pracownik lub kontrahent otrzymuje jednorazowo lub cyklicznie dofinansowanie o konkretnej wartości.
- W sklepach, restauracjach czy punktach usługowych, które zostaną akceptantami kart i kuponów Pluxee pracownik lub kontrahent zrealizuje swoje świadczenie lub nagrodę.
Kim są użytkownicy kart i kuponów Pluxee oraz Sodexo?
- Mieszkańcy dużych, średnich i małych miast
- Posiadający stałe dochody
- Pracujący w dużych, średnich i małych firmach polskich (40%) i międzynarodowych (60%)
- Użytkownicy w wieku od 25 do 55 lat
W jaki sposób konsumenci dowiedzą się, że mogą zapłacić w twoim punkcie kartą lub kuponem Pluxee?
Dla użytkowników naszych kart i kuponów stworzyliśmy dedykowany serwis i aplikację mobilną Pluxee . Twój sklep, punkt usługowy czy Twoja restauracja będzie wymieniony w zakładce : Gdzie zapłacisz?
Po zawarciu umowy otrzymasz naklejki informujące o możliwości płatności kartami i kuponami Pluxee, które umieścisz w widocznych miejscach oraz na drzwiach wejściowych. Dzięki temu użytkownicy produktów Pluxee dowiedzą się, że mogą zapłacić produktami Pluxee
Czy kartą Pluxee konsument będzie mógł płacić w Twoim sklepie internetowym?
Karty Pluxee działają w bramkach płatniczych z zabezpieczeniem 3D Secure, pod warunkiem zgłoszenia do nas wszystkich numerów MID, w tym również internetowych.
Czy do akceptacji kart Pluxee potrzebujesz dodatkowych urządzeń płatniczych?
Aby realizować transakcje kartami Pluxee, nie trzeba posiadać dodatkowych urządzeń. Płatności kartami Pluxee mogą być przyjmowane na standarowych terminalach płatniczych, w których istnieje możliwość płatności kartami Mastercard.
Jakie kupony Pluxee oraz Sodexo są obecnie w obiegu?
Obecnie na rynku dostępne są następujące kupony Pluxee i Sodexo z określonymi datami ważności:
