Płać wszędzie za swoje przyjemności kartą Pluxee

Karty Pluxee to karty przedpłacone Mastercard, które są bezpiecznymi oraz wygodnymi w użyciu środkami płatności, akceptowanymi w wielu punktach zarówno w Polsce, jak i na świecie. To elastyczny i uniwersalny benefit, dający ogromną swobodę wykorzystania.

Rodzaje karty plastikowej Pluxee

Magnetyczna karta Pluxee

Karta magnetyczna

z czarnym paskiem na rewersie

  • Płatność możliwa po włożeniu karty do terminala lub telefonem z Google Pay 
  • konieczne podanie kodu PIN przy każdej transakcji,
  • Szeroka sieć akceptacji Mastercard®: sklepy stacjonarne i online w Polsce oraz wypłaty z bankomatów
  • Dzięki aplikacji mobilnej Pluxee sprawdzisz saldo i historię transakcji, zmienisz PIN do karty i w razie potrzeby zastrzeżesz lub zablokujesz swoją kartę
Zbliżeniowa karta Pluxee

Karta zbliżeniowa

z symbolem płatności zbliżeniowych

  • Możliwa jest płatność zbliżeniowa oraz telefonem z Google Pay
  • Podanie kodu PIN konieczne, przy jednorazowej płatności przekraczającej 100 zł
  • Szeroka sieć akceptacji Mastercard®: sklepy stacjonarne i online w Polsce, za granicą oraz wypłaty z bankomatów
  • Dzięki aplikacji mobilnej Pluxee sprawdzisz saldo i historię transakcji, zmienisz PIN do karty i w razie potrzeby zastrzeżesz lub zablokujesz swoją kartę
Świąteczny pakiet promocji

Pakiet Promocji pełen świątecznych oszczędności!

Zyskaj jeszcze więcej przyjemności, więcej pomysłów na udane prezenty, więcej oszczędności przy codziennych zakupach, więcej radości z najlepszych zniżek i rabatów!

Masz kartę plastikową Pluxee?

Gdzie zapłacisz SG

Sprawdź gdzie zapłacisz kartami Pluxee

Kartami plastikowymi oraz wirtualnymi Pluxee zapłacisz wszędzie gdzie akceptowane są karty Mastercard® natomiast kupony papierowe zrealizujesz w szerokiej sieci akceptacji.

Promocje dla użytkowników

Sprawdź specjalne promocje

Unikatowe promocje, oferty specjalne i zniżki do sklepów spożywczych, elektronicznych, restauracji, cateringów dietetycznych i wielu innych miejsc.

Aplikacja Pluxee

Pobierz aplikację mobilną Pluxee

Dzięki aplikacji mobilnej Pluxee sprawdzisz saldo i historię transakcji, zmienisz PIN do karty i w razie potrzeby zastrzeżesz lub zablokujesz swoją kartę.

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Dlaczego muszę autoryzować transakcje internetowe w aplikacji Pluxee?

Zgodnie z wytycznymi dyrektywy unijnej PSD2 od grudnia 2020, wprowadziliśmy autoryzację mobilną, czyli potwierdzanie transakcji internetowych w aplikacji Pluxee. Od 20 kwietnia 2021 jest to jedyna metoda potwierdzania transakcji internetowych. Związana jest z poprawą bezpieczeństwa i koniecznością wprowadzenia silnego uwierzytelnienia.


Nie wszystkie transakcje internetowe będą wymagały silnego uwierzytelnienia. Wyjątkiem mogą być sklepy internetowe znajdujące się na Liście Zaufanych Odbiorców Pluxee (są tam również firmy współpracujące z Pluxee).
 

Co to jest Portfel Google (Google Wallet)?

Portfel Google (Google Wallet) to prosta i bezpieczna forma płatności telefonem z systemem operacyjnym Android.
Usługa Portfel Google to wirtualny/elektroniczny portfel, do którego można dodać karty płatnicze wiodących polskich banków w tym karty Pluxee z logo organizacji Mastercard.
 

GOOGLE PAY: Co jest potrzebne aby używać Portfel Google?

Aby skorzystać z Portfela Google Twój telefon musi spełnić następujące wymagania techniczne:

  • Telefon z systemem operacyjnym Android w wersji 4.4 lub wyższej oraz
  • z obsługą NFC (jej dostępność można sprawdzić w parametrach telefonu)
  • a także konto w domenie Google, umożliwiające pobranie aplikacji Portfel Google ze Sklepu Google Play.

Aby skorzystać z usługi:

  1. Zarejestruj się na pluxee.pl lub w aplikacji Pluxee.
  2. Dodaj kartę to profilu.
  3. Pobierz na telefon z Androidem aplikację Portfel Google i dodaj do niej kartę.

Usługa jest aktywowana do 24 godz. od zarejestrowania karty.
 

GOOGLE PAY: Jak płacić w sklepach zbliżeniowo telefonem z Portfel Google?

Wybudź lub odblokuj telefon z włączonym NFC i zbliż go do terminala płatniczego. Na telefonie pojawi się ikonka i dźwięk potwierdzający odczytanie danych karty z Portfela Google.


W przypadku kwoty transakcji powyżej 100 zł konieczne będzie odblokowanie telefonu, aby potwierdzić swoją tożsamość – wprowadzanie kodu kodu PIN na terminalu nie jest wymagane.
 

Jak korzystać z aplikacji mobilnej Pluxee?

Sprawdź jak łatwo korzystać z aplikacji Pluxee. Znajdziesz w nim opis najważniejszych funkcji i możesz go też pobrać na swój komputer jako plik pdf! 

Wybierz dostawcę Twojej karty:

  • IMAGOR -- Jeśli Twoja plastikowa lub wirtualna karta posiada 9- cyfrowy Card ID poprzedzony przedrostkiem POL -- sprawdź przewodnik tutaj

  • ALIOR -- Jeśli Twoja plastikowa karta posiada numer karty oraz numer PIN na liście przewodnim  -- sprawdź przewodnik tutaj

 

GOOGLE PAY:Jak dodać kartę Pluxee do Google Pay?

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Przyjemności codzienności czekają! A jak zacząć korzystać z Google Pay? Nic prostszego:

  1. Otwórz aplikację Pluxee i zaloguj się, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś.
  2. Znajdź kartę, którą chcesz dodać do Portfela Google i wybierz Dodaj do Portfela Google.
  3. Sprawdź czy Twoje dane są poprawne i przejdź Dalej.
  4. Zaakceptuj warunki i zasady.
  5. Potwierdź dodanie Twojej karty Pluxee do Portfela jednorazowym kodem SMS lub Email.

To wszystko! Twoja karta Pluxee jest dostępna w Portfelu Google i gotowa do użycia z Google Pay!

Pobierz ulotkę i dowiedz się jak dodać kartę oraz jak i gdzie nią płacić. 

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID w lewym dolnym rogu na awersie karty )

Przyjemności codzienności czekają! A jak zacząć korzystać z Google Pay? Nic prostszego:

  1. Otwórz aplikację Google Pay zainstalowaną na Twoim telefonie.
  2. Wybierz opcję Dodaj do portfela kartę płatniczą.
  3. Wpisz dane karty (numer karty, datę ważności oraz kod CVV)
  4. Zaakceptuj warunki wydawcy karty.
  5. Prawie gotowe! Potwierdź dodanie karty do Portfela jednorazowym kodem SMS.

To wszystko! Twoja karta Pluxee jest podpięta pod Google Pay i gotowa do użycia!

Pobierz ulotkę i dowiedz się jak dodać kartę oraz jak i gdzie nią płacić..

APPLE PAY: Jak skonfigurować Apple Pay jeśli nie korzystasz z aplikacji Pluxee?

  1. Wybierz na swoim telefonie aplikację Portfel i kliknij przycisk Dodaj lub „+” (jeżeli to Twoja kolejna karta), wybierz opcję „Karta debetowa lub kredytowa” a następnie jeśli wydawcą karty jest Imagor wybierz opcję Dodaj inną kartę lub jeśli wydawcą karty jest DiPocket wybierz DiPocket.
Dodaj do portfela
  1. Zeskanuj dane karty lub wpisz je ręcznie a następnie zaakceptuj regulamin.
Szczegóły karty
  1. Potwierdź dodanie karty do Portfela jednorazowym kodem SMS. 
Weryfikacja karty
  1. To wszystko! Apple Pay jest gotowe do użycia!

APPLE PAY: Jakie karty Pluxee można dodać do Apple Pay?

Do Apple Pay możesz dodać fizyczne i wirtualne karty Pluxee Prezent, Pluxee Nagroda oraz Pluxee Lunch wydane przez wydawców Imagor oraz DiPocket. Karty Pluxee wydane przez Alior Bank nie mogą zostać dodane do usługi.

APPLE PAY/GOOGLE PAY: Co zrobić w przypadku utraty telefonu z Apple Pay/Google Pay?

Zaloguj się na swoje konto w Google lub Apple i zdalnie zablokuj telefon oraz usuń wszystkie karty.

Możesz również zalogować się na swoje konto na wirtualna.pluxee.dipocket.org lub zadzwonić do Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee (+48 22 535 11 11) w celu zastrzeżenia karty. Po zastrzeżeniu karty automatycznie zostaną zastrzeżone jej odpowiedniki w Apple Pay (na wszystkich urządzeniach, gdzie ta karta została dodana). Pamiętaj, że jest to operacja nieodwracalna, po której korzystanie z karty nie będzie możliwe nawet po odnalezieniu telefonu.

Jak zapłacić kartą Pluxee w internecie?

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Dane potrzebne do płatności, znajdziesz bezpośrednio na karcie, a także w aplikacji Pluxee lub na uzytkownik.pluxee.pl logując się do swojego konta. Sprawdź numer, datę ważności i CVC karty klikając w Szczegóły karty. Wybraną transakcję internetową potwierdzisz przy użyciu autoryzacji mobilnej.

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Dane potrzebne do płatności, znajdziesz bezpośrednio na karcie. Sprawdź numer, datę ważności i CVC karty. Wybraną transakcję internetową potwierdzisz przy użyciu autoryzacji mobilnej.

Jak włączyć autoryzację mobilną w telefonie dla karty Pluxee?

Autoryzacja mobilna w telefonie jest Ci potrzebna, aby płacić bezpiecznie kartą Pluxee przez Internet! Dzięki niej będziesz potwierdzać transakcje internetowe!Jak włączyć autoryzację mobilną? To bardzo proste!

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Każda karta Pluxee od Imagor ma automatycznie włączoną autoryzację mobilną. Wystarczy, że dodasz kartę do swojego profilu w Aplikacji Pluxee lub na użytkownik.pluxee.pl.

Gotowe! Teraz możesz wygodnie zatwierdzać swoje zakupy online autoryzacją mobilną.

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

  1. Otwórz aplikację Pluxee i z dolnego menu wybierz Ustawienia a następnie Autoryzacja mobilna.
  2. Włącz Autoryzację Mobilną i potwierdź kodem z SMS.

 

Jak bezpiecznie płacić w internecie kartą Pluxee korzystając z autoryzacji mobilnej?

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

  1. W sklepie internetowym wybierz opcję płatności kartą, uzupełnij wymagane dane i zatwierdź zakup.
  2. Na twoim telefonie pojawi się powiadomienie push o transakcji. Kliknij w powiadomienie.
  3. Na ekranie w aplikacji Pluxee zobaczysz dane transakcji. Jeśli dane są poprawne kliknij Akceptuj.
  4. Na ekranie pojawi się klawiatura - wpisz kod zabezpieczający, którym logujesz się do aplikacji lub skorzystaj z logowania danymi biometrycznymi.
  5. Jeśli zobaczysz poniższy komunikat to znaczy, że płatność została potwierdzona.

Gotowe!

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

  1. W sklepie internetowym wybierz opcję płatności kartą, uzupełnij wymagane dane i zatwierdź zakup.
  2. Na twoim telefonie pojawi się powiadomienie push o transakcji. Kliknij w powiadomienie.
  3. Na ekranie w aplikacji Pluxee zobaczysz dane transakcji. Jeśli dane są poprawne kliknij Akceptuj.
  4. Na ekranie pojawi się klawiatura - wpisz kod zabezpieczający, którym logujesz się do aplikacji.
  5. Jeśli zobaczysz poniższy komunikat to znaczy, że płatność została potwierdzona.

Gotowe! 

Jak zmieniły się nazwy i wizerunki kart po wprowadzeniu nowej marki Pluxee?

Od 5 października 2023r. wprowadziliśmy do obiegu nowe Karty Pluxee: z nową nazwą, nowym logo i nową grafiką. Karty Sodexo w obecnej szacie graficznej nie będą już wydawane, ale nadal będą obowiązywać i użytkownicy będą mogli nimi płacić tak długo, jak długo będą ważne. Zasady płacenia kartami pozostają takie same.

karty sodexo x pluxee

APPLE PAY: Jak dodać kartę Pluxee do Apple Pay?

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Przyjemności codzienności czekają! A jak zacząć korzystać z Apple Pay? Nic prostszego:

  1. Otwórz aplikację Pluxee i zaloguj się, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś.
  2. Znajdź kartę, którą chcesz dodać do Portfela Apple i wybierz Dodaj do Portfela Apple.
  3. Sprawdź czy Twoje dane są poprawne i przejdź Dalej.
  4. Zaakceptuj warunki i zasady.
  5. Potwierdź dodanie Twojej karty Pluxee do Portfela jednorazowym kodem SMS lub Email.To wszystko! 

Twoja karta Pluxee jest dostępna w Portfelu Apple i gotowa do użycia z Apple Pay!

Pobierz ulotkę i dowiedz się jak dodać kartę oraz jak i gdzie nią płacić.

Czy karty i kupony Sodexo nadal będą działały po zmianie marki na Pluxee?

Od 26 września 2023r Sodexo zmienia się na Pluxee. Wiemy, że dobrze znaliście Sodexo. W końcu towarzyszyliśmy Wam w tak wielu momentach przez 25 lat! Ale bez obaw, chcemy podkreślić, że warunki korzystania z kart, kuponów czy Open eVoucherów Sodexo pozostają bez zmian, w tym:

  • warunki realizacji środków na kartach/ kuponach w programach i platformach pozostają bez zmian. Oznacza to, że możecie korzystać ze swoich rozwiązań Sodexo na takich samych zasadach, jak do tej pory.
  • nie zmienia się także lista punktów, w których można realizować środki z kart i kuponów Sodexo. Lista sieci akceptującej dostępna jest w aplikacji Pluxee lub na pluxee.pl
     

Jak zmienią się nazwy i wizerunki kart po wprowadzeniu nowej marki Pluxee?

Od 5 października 2023r. wprowadzimy do obiegu nowe Karty Pluxee: z nową nazwą, nowym logo i nową grafiką. Karty Sodexo w obecnej szacie graficznej nie będą już wydawane, ale nadal będą obowiązywać i użytkownicy będą mogli nimi płacić tak długo, jak długo będą ważne. Zasady płacenia kartami pozostają takie same.
 

Obecne i nowe karty Pluxee

Gdzie sprawdzić czy karta Pluxee jest aktywna?

Status karty sprawdzisz:

  1. Na pluxee.pl
  2. W aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.
  3. W serwisie telefonicznym Centrum Obsługi Użytkownika pod numerem +48 22 535 11 11 (potrzebujesz numer karty oraz NIK, znajdujący się na liście przewodnim do karty).

Wszystkie te usługi dostępne są 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
 

Co zrobić gdy karta Pluxee jest nieaktywna lub niezasilona?

Wszystkie wysyłane karty Pluxee są nieaktywne lub/i niezasilone.

Aktywacja i zasilenie następuje w terminie uzgodnionym z organizacją, która zamówiła dla Ciebie kartę (np. Twoim pracodawcą). Z reguły wraz z kartą przekazywana jest informacja, od kiedy karty można używać. 
 

Jak sprawdzić saldo karty Pluxee?

Saldo Twojej karty możesz sprawdzić:

  1. Na uzytkownik.pluxee.pl
  2. W aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.
  3. W bankomatach oferujących tego typu usługę.
  4. W serwisie telefonicznym Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod numerem +48 22 535 11 11 (potrzebujesz numer karty oraz NIK, znajdujący się na liście przewodnim do karty).

Wszystkie te usługi dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
 

Jak sprawdzić historię transakcji oraz limity na karcie Pluxee?

Historię oraz limity transakcji do swojej karty sprawdzisz logując się na swoje konto na pluxee.pl lub w aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.

Nie masz konta Pluxee? To nie problem - ściągnij aplikację i zarejestruj się.