Globalna awaria zewnętrznego dostawcy oprogramowania
19 Lipiec 2024
W związku z globalną awarią zewnętrznego dostawcy oprogramowania, niektóre usługi oferowane naszym klientom, użytkownikom i partnerom mogą być chwilowo niedostępne. Awaria nie jest zależna od nas i dotknęła wiele firm na świecie.
Aktualnie odbywają się prace związane z usunięciem następstw awarii, niemniej zidentyfikowaliśmy utrudnienia w zakresie:
- obsługa zamówień klientów - tymczasowo nie są realizowane
- zlecone zasilenia kart - nie są realizowane zasilenia
- wystawianie dokumentów księgowych - nie wystawiamy dokumentów np. proform, faktur itp.
- aplikacja mobilna Pluxee i strona użytkownik.pluxee.pl - ograniczone możliwości weryfikacji danych o karcie i zarządzania nią
- autoryzacja mobilna płatności w Internecie - brak możliwości płatności
- usługi automatyczne na Infolinii np. nie można sprawdzić salda, zmienić PIN
- akceptacja kuponów w sklepie Żabka - tymczasowo brak możliwości płatności
Płatności kartami i kuponami Pluxee niezmiennie działają, poza powyższymi funkcjonalnościami. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że uda się jak najszybciej przywrócić prawidłowe funkcjonowanie systemów.
W razie pytań, pozostajemy dyspozycji.
Pozdrawiamy,
Zespół Pluxee