Płać wszędzie za swoje przyjemności kartą Pluxee

Karty Pluxee to karty przedpłacone Mastercard, które są bezpiecznymi oraz wygodnymi w użyciu środkami płatności, akceptowanymi w wielu punktach zarówno w Polsce, jak i na świecie. To elastyczny i uniwersalny benefit, dający ogromną swobodę wykorzystania.

Szybka pomoc dla użytkowników kart Pluxee

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Dla kart Pluxee od Imagor możesz nadać swój PIN:

  • w aplikacji mobilnej Pluxee, wchodząc w Szczegóły karty,
  • na stronie uzytkownik.pluxee.pl, wchodząc w Portfel, a następnie Szczegóły,
  • pod numerem + 48 22 535 11 11, bez konieczności rejestracji karty, jeśli nie masz dostępu do Internetu.

Dokładną instrukcję jak to zrobić znajdziesz tutaj.

Możesz również skorzystać z wideoinstrukcji dostępnej tutaj

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Dla kart Pluxee od Alior możesz zmienić swój PIN:

  • Na użytkownik.pluxee.pl
  • W aplikacji Pluxee

Wejdź do sekcji Ustawienia i kliknij w opcję “Zmień PIN”. Aby zmienić PIN, musisz wprowadzić kod z wiadomości SMS w celu autentykacji.

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

PIN nadrukowany jest na liście przewodnim dołączonym do Twojej karty. Upewnij się, że podczas procesu dodawania karty do aplikacji nie dokonano zmiany przesłanego numeru PIN na Twój własny, indywidualny numer. Jeśli dokonano takiej zmiany, podczas płatności należy używać nowego, zmienionego numeru, a nie tego, nadrukowanego na liście przewodnim. Jeżeli nie pamiętasz swojego numeru PIN, możesz go zmienić w aplikacji Pluxee lub na stronie uzytkownik.pluxee.pl.

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Transakcja może być odrzucona z wielu powodów. Poniżej podajemy kilka najczęstszych przypadków:

  1. Na karcie obowiązują konkretne limity płatności. Możesz sprawdzić je w aplikacji Pluxee klikając w Szczegóły karty, następnie Ustawienia i Informacje o karcie.
  2. Niektóre karty mają ograniczoną sieć akceptacji, którą wybrała dla Ciebie firma, która przekazała Ci kartę, co oznacza, że nie w każdym sklepie można nią zapłacić (np.: Pluxee Lunch, Pluxee Posiłek, Pluxee Prezent dla Dziecka itd.). Dokładne informacje o tym, gdzie zapłacisz swoją kartą znajdziesz na stronie https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/acceptance-points lub w aplikacji Pluxee.
  3. Niektórymi kartami można płacić tylko w Polsce i w polskich sklepach internetowych (np. Pluxee Prezent na raz czy Pluxee Nagroda na raz) Informacje na ten temat znajdziesz w regulaminie karty który dostępny jest w aplikacji Pluxee lub na https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/.
  4. Karta mogła nie zostać jeszcze aktywowana. To firma, od której otrzymujesz kartę decyduje o jej aktywacji (Zapytaj ich o dokładną datę).

Jeżeli uważasz, że Twoja transakcja została niesłusznie zablokowana, skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11

Autoryzacja mobilna w telefonie jest Ci potrzebna, aby płacić bezpiecznie kartą Pluxee przez Internet! Dzięki niej będziesz potwierdzać transakcje internetowe!Jak włączyć autoryzację mobilną? To bardzo proste!

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Aktualnie autoryzacja mobilna dla kart Pluxee od Imagor nie jest dostępna. Aby autoryzować transakcję internetową należy:

  1. Wprowadzić kod który został wysłany w wiadomości SMS na numer podany podczas rejestracji karty.
  2. Wybrać z listy ostatnio dokonaną transakcję (możliwe jest również zaznaczenie opcji "nie rozpoznaję żadnej transakcji")

Gotowe! W przypadku pozytywnej weryfikacji, transakcja zostanie pomyślnie autoryzowana.

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

  1. Otwórz aplikację Pluxee i z dolnego menu wybierz Ustawienia a następnie Autoryzacja mobilna.
  2. Włącz Autoryzację Mobilną i potwierdź kodem z SMS.

 

NIK to sześciocyfrowy numer identyfikacyjny Twojej karty Pluxee.

Jeśli posiadasz kartę plastikową, znajdziesz go w liście przewodnim, dołączonym do Twojej karty.

W przypadku wirtualnej karty Pluxee od Imagor (z przedrostkiem POL i 9-cyfrowym Card ID) znajdziesz go w drugiej wiadomości e-mail, wysłanej na Twój adres, na który otrzymałeś Card ID. 

Numer NIK pozwoli Ci między innymi sprawdzić saldo, zmienić PIN lub dodać Twoją kartę do konta Pluxee. NIK wraz z numerem Karty to unikalny zestaw, który jednoznacznie identyfikuje użytkownika karty. Chroń swój NIK przed dostępem osób trzecich.

Możesz również skorzystać z wideoinstrukcji dostępnej tutaj

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11

Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – nie przejmuj się, zostanie automatycznie odblokowana następnego dnia.

Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.

Rodzaje karty plastikowej Pluxee

Karta magnetyczna

z czarnym paskiem na rewersie

  • Płatność możliwa po włożeniu karty do terminala lub telefonem z Google Pay 
  • konieczne podanie kodu PIN przy każdej transakcji,
  • Szeroka sieć akceptacji Mastercard®: sklepy stacjonarne i online w Polsce oraz wypłaty z bankomatów
  • Dzięki aplikacji mobilnej Pluxee sprawdzisz saldo i historię transakcji, zmienisz PIN do karty i w razie potrzeby zastrzeżesz lub zablokujesz swoją kartę

Karta zbliżeniowa

z symbolem płatności zbliżeniowych

  • Możliwa jest płatność zbliżeniowa oraz telefonem z Google Pay
  • Podanie kodu PIN konieczne, przy jednorazowej płatności przekraczającej 100 zł
  • Szeroka sieć akceptacji Mastercard®: sklepy stacjonarne i online w Polsce, za granicą oraz wypłaty z bankomatów
  • Dzięki aplikacji mobilnej Pluxee sprawdzisz saldo i historię transakcji, zmienisz PIN do karty i w razie potrzeby zastrzeżesz lub zablokujesz swoją kartę

Pakiet Promocji pełen świątecznych oszczędności!

Zyskaj jeszcze więcej przyjemności, więcej pomysłów na udane prezenty, więcej oszczędności przy codziennych zakupach, więcej radości z najlepszych zniżek i rabatów!

Masz kartę plastikową Pluxee?

Sprawdź gdzie zapłacisz kartami Pluxee

Kartami plastikowymi oraz wirtualnymi Pluxee zapłacisz wszędzie gdzie akceptowane są karty Mastercard® natomiast kupony papierowe zrealizujesz w szerokiej sieci akceptacji.

Sprawdź specjalne promocje

Unikatowe promocje, oferty specjalne i zniżki do sklepów spożywczych, elektronicznych, restauracji, cateringów dietetycznych i wielu innych miejsc.

Pobierz aplikację mobilną Pluxee

Dzięki aplikacji mobilnej Pluxee sprawdzisz saldo i historię transakcji, zmienisz PIN do karty i w razie potrzeby zastrzeżesz lub zablokujesz swoją kartę.

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Do Apple Pay możesz dodać fizyczne i wirtualne karty Pluxee Prezent, Pluxee Nagroda oraz Pluxee Lunch wydane przez wydawców Imagor oraz DiPocket. Karty Pluxee wydane przez Alior Bank nie mogą zostać dodane do usługi.

Zaloguj się na swoje konto w Google lub Apple i zdalnie zablokuj telefon oraz usuń wszystkie karty.

Możesz również zalogować się na swoje konto na wirtualna.pluxee.dipocket.org lub zadzwonić do Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee (+48 22 535 11 11) w celu zastrzeżenia karty. Po zastrzeżeniu karty automatycznie zostaną zastrzeżone jej odpowiedniki w Apple Pay (na wszystkich urządzeniach, gdzie ta karta została dodana). Pamiętaj, że jest to operacja nieodwracalna, po której korzystanie z karty nie będzie możliwe nawet po odnalezieniu telefonu.

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Dane potrzebne do płatności, znajdziesz bezpośrednio na karcie, a także w aplikacji Pluxee lub na uzytkownik.pluxee.pl logując się do swojego konta. Sprawdź numer, datę ważności i CVC karty klikając w Szczegóły karty. Wybraną transakcję internetową potwierdzisz przy użyciu autoryzacji mobilnej.

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Dane potrzebne do płatności, znajdziesz bezpośrednio na karcie. Sprawdź numer, datę ważności i CVC karty. Wybraną transakcję internetową potwierdzisz przy użyciu autoryzacji mobilnej.

Autoryzacja mobilna w telefonie jest Ci potrzebna, aby płacić bezpiecznie kartą Pluxee przez Internet! Dzięki niej będziesz potwierdzać transakcje internetowe!Jak włączyć autoryzację mobilną? To bardzo proste!

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Aktualnie autoryzacja mobilna dla kart Pluxee od Imagor nie jest dostępna. Aby autoryzować transakcję internetową należy:

  1. Wprowadzić kod który został wysłany w wiadomości SMS na numer podany podczas rejestracji karty.
  2. Wybrać z listy ostatnio dokonaną transakcję (możliwe jest również zaznaczenie opcji "nie rozpoznaję żadnej transakcji")

Gotowe! W przypadku pozytywnej weryfikacji, transakcja zostanie pomyślnie autoryzowana.

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

  1. Otwórz aplikację Pluxee i z dolnego menu wybierz Ustawienia a następnie Autoryzacja mobilna.
  2. Włącz Autoryzację Mobilną i potwierdź kodem z SMS.

 

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

  1. W sklepie internetowym wybierz opcję płatności kartą, uzupełnij wymagane dane i zatwierdź zakup.
  2. Na twoim telefonie pojawi się powiadomienie push o transakcji. Kliknij w powiadomienie.
  3. Na ekranie w aplikacji Pluxee zobaczysz dane transakcji. Jeśli dane są poprawne kliknij Akceptuj.
  4. Na ekranie pojawi się klawiatura - wpisz kod zabezpieczający, którym logujesz się do aplikacji lub skorzystaj z logowania danymi biometrycznymi.
  5. Jeśli zobaczysz poniższy komunikat to znaczy, że płatność została potwierdzona.

Gotowe!

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

  1. W sklepie internetowym wybierz opcję płatności kartą, uzupełnij wymagane dane i zatwierdź zakup.
  2. Na twoim telefonie pojawi się powiadomienie push o transakcji. Kliknij w powiadomienie.
  3. Na ekranie w aplikacji Pluxee zobaczysz dane transakcji. Jeśli dane są poprawne kliknij Akceptuj.
  4. Na ekranie pojawi się klawiatura - wpisz kod zabezpieczający, którym logujesz się do aplikacji.
  5. Jeśli zobaczysz poniższy komunikat to znaczy, że płatność została potwierdzona.

Gotowe! 

Od 5 października 2023r. wprowadziliśmy do obiegu nowe Karty Pluxee: z nową nazwą, nowym logo i nową grafiką. Karty Sodexo w obecnej szacie graficznej nie będą już wydawane, ale nadal będą obowiązywać i użytkownicy będą mogli nimi płacić tak długo, jak długo będą ważne. Zasady płacenia kartami pozostają takie same.

karty sodexo x pluxee

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Przyjemności codzienności czekają! A jak zacząć korzystać z Apple Pay? Nic prostszego:

  1. Otwórz aplikację Pluxee i zaloguj się, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś.
  2. Znajdź kartę, którą chcesz dodać do Portfela Apple i wybierz Dodaj do Portfela Apple.
  3. Sprawdź czy Twoje dane są poprawne i przejdź Dalej.
  4. Zaakceptuj warunki i zasady.
  5. Potwierdź dodanie Twojej karty Pluxee do Portfela jednorazowym kodem SMS lub Email.To wszystko! 

Twoja karta Pluxee jest dostępna w Portfelu Apple i gotowa do użycia z Apple Pay!

Pobierz ulotkę i dowiedz się jak dodać kartę oraz jak i gdzie nią płacić.

Możesz również skorzystać z wideoinstrukcji dostępnej tutaj

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11

Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – nie przejmuj się, zostanie automatycznie odblokowana następnego dnia.

Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Transakcja może być odrzucona z wielu powodów. Poniżej podajemy kilka najczęstszych przypadków:

  1. Na karcie obowiązują konkretne limity płatności. Możesz sprawdzić je w aplikacji Pluxee klikając w Szczegóły karty, następnie Ustawienia i Informacje o karcie.
  2. Niektóre karty mają ograniczoną sieć akceptacji, którą wybrała dla Ciebie firma, która przekazała Ci kartę, co oznacza, że nie w każdym sklepie można nią zapłacić (np.: Pluxee Lunch, Pluxee Posiłek, Pluxee Prezent dla Dziecka itd.). Dokładne informacje o tym, gdzie zapłacisz swoją kartą znajdziesz na stronie https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/acceptance-points lub w aplikacji Pluxee.
  3. Niektórymi kartami można płacić tylko w Polsce i w polskich sklepach internetowych (np. Pluxee Prezent na raz czy Pluxee Nagroda na raz) Informacje na ten temat znajdziesz w regulaminie karty który dostępny jest w aplikacji Pluxee lub na https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/.
  4. Karta mogła nie zostać jeszcze aktywowana. To firma, od której otrzymujesz kartę decyduje o jej aktywacji (Zapytaj ich o dokładną datę).

Jeżeli uważasz, że Twoja transakcja została niesłusznie zablokowana, skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Jeżeli Twój Bezpieczny Profil został zablokowany przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego kodu – skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

PIN nadrukowany jest na liście przewodnim dołączonym do Twojej karty. Upewnij się, że podczas procesu dodawania karty do aplikacji nie dokonano zmiany przesłanego numeru PIN na Twój własny, indywidualny numer. Jeśli dokonano takiej zmiany, podczas płatności należy używać nowego, zmienionego numeru, a nie tego, nadrukowanego na liście przewodnim. Jeżeli nie pamiętasz swojego numeru PIN, możesz go zmienić w aplikacji Pluxee lub na stronie uzytkownik.pluxee.pl.

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Przy pierwszej płatności po zmianie lub nadaniu nowego numeru PIN dla karty plastikowej, kartę należy umieścić w terminalu i podać nowy PIN. System zaktualizuje zmianę i przy kolejnych płatnościach Twój PIN będzie działał bez zarzutu.

Od 26 września 2023r Sodexo zmienia się na Pluxee. Wiemy, że dobrze znaliście Sodexo. W końcu towarzyszyliśmy Wam w tak wielu momentach przez 25 lat! Ale bez obaw, chcemy podkreślić, że warunki korzystania z kart, kuponów czy Open eVoucherów Sodexo pozostają bez zmian, w tym:

  • warunki realizacji środków na kartach/ kuponach w programach i platformach pozostają bez zmian. Oznacza to, że możecie korzystać ze swoich rozwiązań Sodexo na takich samych zasadach, jak do tej pory.
  • nie zmienia się także lista punktów, w których można realizować środki z kart i kuponów Sodexo. Lista sieci akceptującej dostępna jest w aplikacji Pluxee lub na pluxee.pl
     

Od 5 października 2023r. wprowadzimy do obiegu nowe Karty Pluxee: z nową nazwą, nowym logo i nową grafiką. Karty Sodexo w obecnej szacie graficznej nie będą już wydawane, ale nadal będą obowiązywać i użytkownicy będą mogli nimi płacić tak długo, jak długo będą ważne. Zasady płacenia kartami pozostają takie same.
 

Obecne i nowe karty Pluxee

Status karty sprawdzisz:

  1. Na pluxee.pl
  2. W aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.
  3. W serwisie telefonicznym Centrum Obsługi Użytkownika pod numerem +48 22 535 11 11 (potrzebujesz numer karty oraz NIK, znajdujący się na liście przewodnim do karty).

Wszystkie te usługi dostępne są 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
 

Wszystkie wysyłane karty Pluxee są nieaktywne lub/i niezasilone.

Aktywacja i zasilenie następuje w terminie uzgodnionym z organizacją, która zamówiła dla Ciebie kartę (np. Twoim pracodawcą). Z reguły wraz z kartą przekazywana jest informacja, od kiedy karty można używać. 
 

Saldo Twojej karty możesz sprawdzić:

  1. Na uzytkownik.pluxee.pl
  2. W aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.
  3. W bankomatach oferujących tego typu usługę.
  4. W serwisie telefonicznym Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod numerem +48 22 535 11 11 (potrzebujesz numer karty oraz NIK, znajdujący się na liście przewodnim do karty).

Wszystkie te usługi dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
 

Historię oraz limity transakcji do swojej karty sprawdzisz logując się na swoje konto na pluxee.pl lub w aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.

Nie masz konta Pluxee? To nie problem - ściągnij aplikację i zarejestruj się.
 

Standardowe limity maksymalne to:

1. Zakupy (transakcje bezgotówkowe – stacjonarne + online)

karta Pluxee Nagroda, wariant na maxa! oraz Pluxee Prezent, wariant na maxa!:

  • Nie więcej niż 15 000 zł dziennie (karta Pluxee Nagroda)
  • Nie więcej niż 20 000 zł tygodniowo
  • Nie więcej niż 50 000 zł miesięcznie

karta Pluxee Lunch oraz Pluxee Posiłek:

  • Nie więcej niż 2 000 zł dziennie
  • Nie więcej niż 5 000 zł tygodniowo
  • Nie więcej niż 5 000 zł miesięcznie

2. Zakupy internetowe (transakcje bezgotówkowe na odległość)

karta Pluxee Nagroda, wariant na maxa! oraz karta Pluxee Prezent, wariant na maxa!:

  • Nie więcej niż 1 000 zł dziennie
  • Nie więcej niż 20 000 zł miesięcznie

karta Pluxee Lunch oraz Pluxee Posiłek:

  • Nie więcej niż 1 000 zł dziennie
  • Nie więcej niż 5 000 zł miesięcznie

3. Wypłata gotówki w bankomacie (o ile jest dostępna dla Twojej karty)

karta Pluxee Nagroda, wariant na maxa! oraz karta Pluxee Prezent, wariant na maxa!

  • Nie więcej niż 7 000 zł jednorazowo
  • Nie więcej niż 15 000 zł dziennie
  • Nie więcej niż 20 000 zł miesięcznie

karta Pluxee Nagroda, wariant na raz! oraz karta Pluxee Prezent, wariant na raz!

  • Nie więcej niż 200 zł jednorazowo

Karty Pluxee Lunch oraz Pluxee Posiłek nie umożliwiają wypłat z bankomatu

Chcesz sprawdzić limity Twojej karty? Zaloguj się 

 

Wypłata gotówki z bankomatów jest dostępna dla kart Pluxee Prezent i Pluxee Nagroda, o ile tak zdecydowała organizacja, która kartę zamówiła (pracodawca/klient Pluxee).


Karty Pluxee Lunch i Pluxee Posiłek nie mają opcji wypłaty gotówki.


Chcesz sprawdzić czy Twoja karta ma możliwość wypłaty gotówki? Zaloguj się