FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Product

Apple Pay jest dostępny:
iPhone

  • Modele telefonu iPhone z funkcją Face ID
  • Modele telefonu iPhone z funkcją Touch ID z wyjątkiem modelu iPhone 5s

iPad

  • Modele iPada Pro, iPada Air, iPada i iPada mini z funkcją Touch ID lub Face ID

Apple Watch

  • Zegarek Apple Watch Series 1 i 2 lub nowszy
  • Zegarek Apple Watch (1. generacji)7

Komputer Mac

  • Modele komputera Mac z czytnikiem Touch ID
  • Modele komputera Mac wprowadzone w 2012 r. lub nowsze z telefonem iPhone lub zegarkiem Apple Watch z włączoną usługą Apple Pay
     

Do Apple Pay możesz dodać fizyczne i wirtualne karty Pluxee Prezent, Pluxee Nagroda oraz Pluxee Lunch wydane przez wydawców Imagor oraz DiPocket. Karty Pluxee wydane przez Alior Bank nie mogą zostać dodane do usługi.

Jeżeli na Twoim urządzeniu jest zainstalowana aplikacja Find My iPhone, możesz zdalnie zablokować telefon oraz usunąć wszystkie karty z Apple Pay.
Jeżeli natomiast nie posiadasz aplikacji Find My iPhone, zaloguj się na swoje konto na uzytkownik.pluxee.pl lub zadzwoń do Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee (+48 22 535 11 11) w celu zastrzeżenia karty. Po zastrzeżeniu karty automatycznie zostaną zastrzeżone jej odpowiedniki w Apple Pay (na wszystkich urządzeniach, gdzie ta karta została dodana). 
 

Od 5 października 2023r. wprowadziliśmy do obiegu nowe wirtualne karty Pluxee: z nową nazwą, nowym logo i nową grafiką. Karty Sodexo w poprzedniej szacie graficznej nie będą już wydawane, ale nadal będą obowiązywać i użytkownicy będą mogli nimi płacić tak długo, jak długo będą ważne. Zasady płacenia kartami pozostają takie same.
 

Karty wirtualne

Mając wirtualną kartę Pluxee od DiPocket (z wyjątkiem Pluxee Lunch) możesz wypłacić gotówkę zbliżeniowo w każdym bankomacie, na którym znajduje się taka naklejka. Sprawdź załączoną instrukcję:

płatność zbliżdeniowa

Link do instrukcji 

Do Apple Pay możesz dodać fizyczne i wirtualne karty Pluxee Prezent, Pluxee Nagroda oraz Pluxee Lunch wydane przez wydawców Imagor oraz DiPocket. Karty Pluxee wydane przez Alior Bank nie mogą zostać dodane do usługi.

Zwróć uwagę na dwa widoczne poniżej symbole. Zapłacisz za pomocą Apple Pay we wszystkich oznaczonych nimi punktach:

płatność zbliżeniowa

Oznacza, że możesz zapłacić zbliżeniowo w sklepie stacjonarnym, który umożliwia płatności przy użyciu terminala płatniczego lub czytnika zbliżeniowego.

Apple Pay

Oznacza, że zapłacisz kartą online w sklepach internetowych i aplikacjach mobilnych sprzedawców, którzy udostępniają płatności z użyciem Apple Pay.

Apple Pay jest dostępny:

iPhone

  • Modele telefonu iPhone z funkcją Face ID
  • Modele telefonu iPhone z funkcją Touch ID z wyjątkiem modelu iPhone 5s

iPad

  • Modele iPada Pro, iPada Air, iPada i iPada mini z funkcją Touch ID lub Face ID

Apple Watch

  • Zegarek Apple Watch Series 1 i 2 lub nowszy
  • Zegarek Apple Watch (1. generacji)7

Komputer Mac

  • Modele komputera Mac z czytnikiem Touch ID
  • Modele komputera Mac wprowadzone w 2012 r. lub nowsze z telefonem iPhone lub zegarkiem Apple Watch z włączoną usługą Apple Pay

Zwróć uwagę na dwa widoczne poniżej symbole. Zapłacisz za pomocą Google Pay we wszystkich oznaczonych nimi punktach:

płatność zbliżeniowa

Oznacza, że możesz zapłacić zbliżeniowo w sklepie stacjonarnym, który umożliwia płatności przy użyciu terminala płatniczego lub czytnika zbliżeniowego.

GPay

Oznacza, że zapłacisz kartą online w sklepach internetowych i aplikacjach mobilnych sprzedawców, którzy udostępniają płatności z użyciem Google Pay.

Zaloguj się na swoje konto w Google lub Apple i zdalnie zablokuj telefon oraz usuń wszystkie karty.

Możesz również zalogować się na swoje konto na wirtualna.pluxee.dipocket.org lub zadzwonić do Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee (+48 22 535 11 11) w celu zastrzeżenia karty. Po zastrzeżeniu karty automatycznie zostaną zastrzeżone jej odpowiedniki w Apple Pay (na wszystkich urządzeniach, gdzie ta karta została dodana). Pamiętaj, że jest to operacja nieodwracalna, po której korzystanie z karty nie będzie możliwe nawet po odnalezieniu telefonu.

Aby złożyć reklamację dotyczącą transakcji kartą, skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee wysyłając wiadomość mailową na adres kontakt@pluxeegroup.com. Ważne abyś wysłał/a tę wiadomość z adresu mailowego, który jest przypisany do Twojej wirtualnej karty Pluxee do DiPocket.

Aby otworzyć szczegółowy raport transakcji, pobierz go najpierw z wiadomości email, a następnie odszyfruj przy użyciu hasła. Hasło otrzymujesz SMS-em na telefon komórkowy, którego numer został przez Ciebie podany. Zachowaj je i wykorzystuj do otwierania kolejnych raportów transakcji.

Instrukcję, jak to zrobić możesz pobrać tutaj.

Jeśli nie masz hasła, lub pewności, czy posiadamy właściwe numery telefonów albo chcesz zmienić numery, na które mamy wysłać hasło – skontaktuj się z nami, wypełniając formularz. 

Wypełnij formularz kontaktowy 

Bardzo ważne jest dla nas poczucie bezpieczeństwa i zadowolenia naszych klientów. Dlatego wraz z zamówieniem oferujemy usługę bezpiecznej dostawy. Czym jest bezpieczna dostawa?

  • Ubezpieczenie wysyłki -- Nasze przesyłki są ubezpieczone, co oznacza, że masz pewność otrzymania przesyłki nawet w przypadku jej zagubienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  • Bezpieczna aktywacja przez konsultanta Pluxee -- Nasz zespół dba o to, aby zamówione karty były aktywowane dopiero wtedy, gdy klient je otrzyma i potwierdzi odbiór. Dzięki temu osoby trzecie nie mogą skorzystać ze środków na kartach w przypadku kradzieży.
  • Dostawa do rąk własnych -- Przesyłki są dostarczane wyłącznie do rąk własnych klienta lub osoby upoważnionej w zamówieniu, co zapewnia dodatkową ochronę przed kradzieżą lub zgubieniem przesyłki.

 

  1. W sklepie internetowym wybierz opcję płatności kartą, uzupełnij wymagane dane i zatwierdź zakup.
  2. Jeżeli kwota transakcji jest niższa niż 200, wówczas autoryzacja mobilna może nie być wymagana. Dla kwot powyżej 200 zł, zostanie uruchomiona autoryzacja mobilna.
  3. Na swój telefon otrzymasz jednorazowe hasło SMS.
  4. Po poprawnej weryfikacji hasła, należy wybrać ostatnio dokonaną transakcję lub jej brak.
  5. W przypadku poprawnego wyboru, środki zostaną zablokowane na karcie

Gotowe!

Nie wiesz jaką kartę posiadasz? Sprawdź tutaj 

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL)

Status karty sprawdzisz:

  1. Na użytkownik.pluxee.pl
  2. W aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.
  3. W serwisie telefonicznym Centrum Obsługi Użytkownika pod numerem +48 22 535 11 11 (potrzebujesz numer karty oraz NIK, znajdujący się na liście przewodnim do karty).

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD DIPOCKET (8-cyfrowy kod karty bez przedrostka POL)

Status karty sprawdzisz:

  1. Na https://wirtualna.pluxee.dipocket.org/ w zakładce Karta

Wszystkie te usługi dostępne są 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Wszystkie wysyłane karty Pluxee są nieaktywne lub/i niezasilone.

Aktywacja i zasilenie następuje w terminie uzgodnionym z organizacją, która zamówiła dla Ciebie kartę (np. Twoim pracodawcą). Z reguły wraz z kartą przekazywana jest informacja, od kiedy karty można używać. 

Jeśli nie znasz tego terminu, zawsze możesz skontaktować się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod numerem +48 22 535 11 11 (nasi konsultanci są dostępni w godzinach 8:00-17.00 od poniedziałku do piątku) lub zapytać organizację, od której ją otrzymałeś.

Nie wiesz jaką kartę posiadasz? Sprawdź tutaj 

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 -cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL)

Historię transakcji do swojej karty sprawdzisz logując się na swoje konto na pluxee.pl lub w aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD DIPOCKET (8-cyfrowy kod karty bez przedrostka POL)

Wszystkie transakcje sprawdzisz logując się na https://wirtualna.pluxee.dipocket.org/, w zakładce Historia transakcji. Znajdziesz tam informacje o transakcjach i zasileniach Twojej karty.

Nie wiesz jaką kartę posiadasz? Sprawdź tutaj 

W Pluxee  kartę możesz czasowo zablokować, a następnie odblokować (np.: gdy sądzisz, że karta się znajdzie) lub ją trwale zastrzec na zawsze (np.: gdy sądzisz, że karta została skradziona).

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL)

Usługa czasowej blokady jest dostępna na użytkownik.pluxee.pl lub w aplikacji Pluxee.Kartę Pluxee trwale zastrzec możesz również w aplikacji Pluxee lub na użytkownik.pluxee.pl. Pamiętaj że zastrzeżenie karty jest nieodwracalne i nie będzie już możliwości jej wykorzystania. 

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD DIPOCKET (8-cyfrowy kod karty bez przedrostka POL)

Usługa czasowej blokady jest dostępna na https://wirtualna.pluxee.dipocket.org/ w zakładce Karta.