Od przyjemności do skuteczności w sprzedaży
Zwiększaj wyniki sprzedażowe i buduj lojalność z Pluxee!
Pluxee daje nie tylko uśmiech, ale też realne wsparcie w osiąganiu celów. Z nami sprostasz targetom, nawet tym najbardziej wymagającym. Zorganizujesz angażujące kampanie promocyjne, pozyskasz nowych klientów oraz zbudujesz ich lojalność. W łatwy i szybki sposób zmotywujesz swoich klientów, partnerów, kontrahentów i handlowców do lepszych wyników, dzięki najbardziej pożądanym nagrodom pieniężnym. Pluxee to nie tylko karty, z nami stworzysz także efektywny program partnerski lub lojalnościowy, a tym samym wyróżnisz się na tle konkurencji.
75% Polaków twierdzi , że to nagrody pieniężne motywują do udziału w konkursie, loterii czy innej promocji (Źródło: Badanie „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie – edycja 2023”, IRCenter na zlecenie Pluxee Polska, sierpień 2023)
44% firm w Polsce prowadzi programy lojalnościowe B2B, z czego 23% uważa je za najskuteczniejsze (Źródło: Raport z badania „Wsparcie sprzedaży w czasach pandemii”, PBS, październik 2020)
Czy istnieje nagroda idealna? Jesteśmy przekonani, że taka właśnie jest Pluxee Nagroda! To nowoczesne, uniwersalne i skuteczne narzędzie, które doskonale sprawdza się w akcjach wsparcia sprzedaży: konkursach, loteriach czy programach lojalnościowych. Pluxee Nagroda jest także doskonałym motywatorem dla sił sprzedaży. Dzięki tej karcie przedpłaconej możesz łatwo i skutecznie nagradzać sukcesy oraz angażować swoich klientów i konsumentów.
Każdy wie, że dobre relacje w biznesie procentują! A żeby je zbudować, warto wybrać Pluxee. Z nami kompleksowo zadbasz o lojalność i partnerstwo w modelu B2B. Programy lojalnościowe i partnerskie Pluxee są wprost stworzone do długofalowych akcji – mają najszerszą na rynku ofertę usług i nagród, dopasowaną do różnych wyzwań, branż i regulacji prawnych.
Blog
Sprzedaż i lojalność w biznesie
AI i analityka predykcyjna mogą pomóc w zaplanowaniu budżetów marketingowych. Sztuczna inteligencja analizuje dane, przewiduje trendy, optymalizuje kampanie. Ale to Ty, jako marketer, strateg lub lider sprzedaży, podejmujesz decyzję, w co naprawdę warto zainwestować nadwyżkę budżetu. Końcówka roku to moment, gdy liczby spotykają się z emocjami. Excel nie kłamie, ale też nie pokazuje pełnego obrazu: presji czasu, ambicji zespołu czy walki o środki na kolejny rok.
Czytaj więcej
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Świat promocji przeniósł się do smartfonów i nic nie wskazuje na to, by miał zawracać. Karta lojalnościowa? Skanowana z telefonu. Lista zakupów? W aplikacji. Promocje? Na banerze w social mediach. Nagroda w akcji promocyjnej? Oczywiście, że cyfrowa! Dla 79% polskich konsumentów nagrody pieniężne w formie cyfrowej są atrakcyjne i motywujące do udziału w akcji promocyjnej. Dlaczego? O tym poniżej.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Branża farmaceutyczna to rynek, na którym o przewadze nie decyduje wyłącznie jakość produktu czy jego cena. Tutaj kluczową rolę odgrywa zaufanie – zarówno pacjenta, jak i farmaceuty, który często jest jego pierwszym doradcą w aptece. Jednak żeby trafić na pierwszą linię rekomendacji – trzeba zadbać o obecność w codziennej pracy specjalisty.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Lojalność w biznesie, podobnie jak w sporcie, wymaga strategii i konsekwencji. W branży finansowej, gdzie konkurencja rozgrywa mecze na najwyższym poziomie, kluczowe jest utrzymanie zaangażowania kontrahentów – to oni są napastnikami odpowiedzialnymi za wyniki sprzedaży (kredytów ratalnych). Alior Bank opracował skuteczny system motywacyjny, który pozwolił nie tylko wzmocnić skład aktywnych graczy, ale także reaktywować tych, którzy zeszli z boiska. Jak? Dzięki przemyślanemu programowi lojalnościowemu, w którym kluczową rolę odegrały elastyczne nagrody – karty przedpłacone, eVouchery oraz kupony Pluxee Nagroda, motywujące do gry na pełnych obrotach.