Sprawdź najczęściej zadawane pytania
Jak rozliczyć kupony Pluxee i Sodexo?
Przyjęte od użytkowników kupony prześlesz na wskazany adres w ustalonym w umowie okresie rozliczeniowym w bezpiecznej kopercie wraz z zestawieniem. Po weryfikacji prześlemy należną Ci kwotę, pomniejszoną o prowizję od wartości kuponów. Szczegółowe zasady rozliczenia kuponów Pluxee znajdziesz w poradniku, który możesz też pobrać jako plik .pdf
Jak dostarczyć do nas kupony?
Kupony włóż do specjalnej koperty, oznaczonej „bezpieczna koperta” – jej otwarcie pozostawia trwały ślad. Zaklejoną kopertę z kuponami wyślij, np. kurierem, pod adres podany w umowie. Od 31 lipca 2023 r. kuriera, którego rekomendujemy, zamawiasz inaczej niż dotychczas.
Aby zamówić kuriera, wejdź na stronę https://mydelivery.emea.fedex.com/webpickup/.
Instrukcję, jak zamówić kuriera FedEx znajdziesz w poradniku, który możesz pobrać jako plik .pdf
Dokładną instrukcję, jak przygotować i wysłać kupony, znajdziesz w umowie lub w poradniku, który możesz pobrać jako plik .pdf
Jakie kupony Pluxee oraz Sodexo są obecnie w obiegu?
Obecnie na rynku dostępne są następujące kupony Pluxee i Sodexo z określonymi datami ważności:
Jak rozpoznać autentyczność kuponów Pluxee oraz Sodexo?
Kupony Sodexo oraz Pluxee mają wiele zabezpieczeń. Wizerunki kuponów i wzory zabezpieczeń hologramowych oraz UV otrzymasz w momencie podpisania umowy, tak, aby wcześniej się z nimi zapoznać i przeszkolić personel. Dodatkowo możesz sprawdzić dokument z opisem zabezpieczeń kuponów Sodexo oraz Pluxee, lub pobrać go jako plik .pdf.
Aby sprawdzić, czy dany kupon:
- istnieje w naszej bazie,
- nie stracił ważności,
- nie został do tej pory rozliczony, zwrócony, zniszczony czy anulowany przez innego akceptanta ,
Przejdź na stronę do sprawdzenia statusu kuponu i wpisz numer tego kuponu.