Sprzedaż i lojalność w biznesie

Image
header

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Recepta na sprzedaż w branży farmaceutycznej? Zastrzyk wiedzy + wzmocnienie motywacji nagrodami

Branża farmaceutyczna to rynek, na którym o przewadze nie decyduje wyłącznie jakość produktu czy jego cena. Tutaj kluczową rolę odgrywa zaufanie – zarówno pacjenta, jak i farmaceuty, który często jest jego pierwszym doradcą w aptece. Jednak żeby trafić na pierwszą linię rekomendacji – trzeba zadbać o obecność w codziennej pracy specjalisty.

Czytaj więcej
Image
Alior_case

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Lojalność w biznesie, podobnie jak w sporcie, wymaga strategii i konsekwencji. W branży finansowej, gdzie konkurencja rozgrywa mecze na najwyższym poziomie, kluczowe jest utrzymanie zaangażowania kontrahentów – to oni są napastnikami odpowiedzialnymi za wyniki sprzedaży (kredytów ratalnych). Alior Bank opracował skuteczny system motywacyjny, który pozwolił nie tylko wzmocnić skład aktywnych graczy, ale także reaktywować tych, którzy zeszli z boiska. Jak? Dzięki przemyślanemu programowi lojalnościowemu, w którym kluczową rolę odegrały elastyczne nagrody – karty przedpłacone, eVouchery oraz kupony Pluxee Nagroda, motywujące do gry na pełnych obrotach.

Image
ROI w akcji_header

Sprzedaż i lojalność w biznesie

W marketingu, jak w ogrodzie – jeśli mądrze zasiejesz, zbierzesz plon z nawiązką. Promocje sprzedażowo-marketingowe, choć często postrzegane jako wydatek, mogą przynieść dodatni zwrot z inwestycji. Dane z raportu Pluxee Polska “ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż” potwierdzają, że promocje są jednym z najskuteczniejszych form inwestowania w relacje z klientem. Niemal 80% firm w Polsce organizuje akcje promocyjne, z czego 53% robi to przynajmniej raz w miesiącu! Sprawdź, jakie mechanizmy warto wdrożyć w Twoim biznesie.

Image
Łukasz_grafika

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Jak budować lojalność, motywację oraz zaangażowanie partnerów biznesowych? Można to podsumować stwierdzeniem: nie jest łatwo, ale warto. O tym, jak stworzyć efektywny program sprzedaży pośredniej, opowiada w kolejnym odcinku videocastu Sales & Marketing Power by Pluxee Łukasz Kosuniak, ekspert w obszarze marketingu i sprzedaży B2B.

Image
Rebranding grafika blog

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Czym różni się rebranding od repozycjonowania? Czy jedno i drugie idzie zawsze w parze? O mocnych skojarzeniach z marką, budowaniu świadomości, a także lojalizacji klientów opowiada Paweł Tkaczyk, ekspert od marketingu, storytellingu i grywalizacji.

Image
Case study SIG&Pluxee

Sprzedaż i lojalność w biznesie

90% uczestników programu lojalnościowego SIGup z branży budowlanej wybiera nagrody w formie kart przedpłaconych Pluxee. Dlaczego? Wskazują na uniwersalność i swobodę realizacji oraz możliwość dokonywania płatności nawet za granicą. Organizatorzy z kolei doceniają wygodę i szybkość doładowania kart różnymi kwotami, a także ekspresowy kontakt z obsługą. Poznajcie case study firmy SIG!

Image
Budget cleaning

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Temperatura za oknem spada, a napięcie w firmach wokół niewykorzystanego budżetu rośnie. W działach marketingu i sprzedaży ważą się losy niewykorzystanego budżetu. To generuje gorączkowe dyskusje, burze mózgów i ad hocowe działania, które pozwolą go zabezpieczyć. Zanim niewykorzystane środki rozpłyną się w powietrzu, a zarząd przykręci kurek na nadchodzący rok - podejdź do tego zadania strategicznie. W tym artykule podpowiadamy jak nie przepalić nadwyżki budżetu nieprzemyślanymi działaniami last-minute pod wpływem końcowo-rocznej gorączki.

Image
Odważny rebranding – case study Pluxee Polska w video podcaście Sales&Marketing Power

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Największe (i zarazem najbardziej ekscytujące) wyzwanie dla każdego marketera to…? Rebranding marki! Kojarzy się ze zmianą logo, kolorystyki czy claimu, ale za tym pojęciem kryje się dużo, dużo więcej. Redefinicja biznesu, zmiana pozycjonowania czy całej strategii funkcjonowania organizacji. Tak się składa, że Pluxee Polska ma właśnie taki rebranding za sobą. Chcesz poznać kulisy?

Image
aką Pluxee Nagrodę wybrać_ Sprawdź, kiedy sprawdzi się cyfrowy eVoucher, karta przedpłacona lub kupon!

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Organizując akcję promocyjną, warto pamiętać, że nie każda nagroda przyniesie oczekiwany przez nas efekt. Diabeł tkwi w szczegółach, a konkretnie w trzech. Nagroda, która motywuje skutecznie, musi być dopasowana do charakteru i celu akcji, grupy docelowej oraz, co bardzo istotne, do oczekiwań odbiorców. Zastanawiasz się, która Pluxee Nagroda sprawdzi się w Twojej akcji? Poznaj możliwości wykorzystania eVoucherów, kart przedpłaconych (wirtualnych lub klasycznych) oraz kuponów.

Image
Nagrody w konkursach – jakie są najpopularniejsze i jak je poprawnie rozliczyć?

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Uważna obserwacja akcji promocyjnych organizowanych przez firmy działające w różnych branżach pokazuje, że konkursy cieszą się niesłabnącą popularnością, a konsumenci są do nich przyzwyczajeni. Tego typu działania marketingowe przyciągają uczestników m.in. dlatego, że stanowią dla nich odskocznię od codzienności, ale przede wszystkim są rozrywką pozwalającą przy okazji nieco zaoszczędzić. Już teraz sprawdź jakiego typu wygrane są najbardziej pożądane oraz jakich zasad należy się trzymać, aby prawidłowo rozliczać nagrody w konkursach!

Image
Czym jest wsparcie sprzedaży i jak je realizować?

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Wsparcie sprzedaży, czyli jak skutecznie zwiększyć sprzedaż? – to pytanie zadaje sobie każdy właściciel firmy. Nie ma co ukrywać, odpowiednie wsparcie sprzedaży jest wyjątkowo ważne i jest jednym z filarów dobrze prosperujących przedsiębiorstw. Najlepiej oczywiście, gdyby wsparcie to było długotrwałe, dobrze przygotowane i zaplanowane, a nie jedynie chwilowe lub sezonowe. Tylko budując odpowiednie i długotrwałe relacje, będziesz w stanie przez długi czas cieszyć się z ich efektów. 

Image
Budget cleaning

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Tak jak zima w listopadzie zaskoczyła drogowców, tak zwykle budget cleaning na koniec roku zaskakuje marketerów. Niby wszyscy wiemy, że (jak co roku) zostaną nam zaległe środki, a i tak znów w grudniu gorączkowo zabieramy się za ich wydawanie. Jak nie “przepalić” nadwyżki budżetu i dzięki niej zapewnić sobie spokojniejszy start w 2025 rok? Podpowiadamy w poniższym tekście.

Image
Mówisz językiem odbiorców i bezbłędnie komunikujesz swoją akcję promocyjną? Nie czytaj tego tekstu!

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Różnorodność to termin, który coraz częściej pojawia się jako słowo-klucz nie tylko w wielkich korporacjach, ale również dużych, średnich, a nawet małych firmach. Dotyka nas w codziennym życiu – krzyczy nagłówkami portali i gazet lub po cichu przemyka wśród rutynowych spraw. Dla marketingowców oraz sprzedawców diversity to kolejny ważny temat, którego nie mogą pominąć. Jak dopasować przekaz naszej akcji promocyjnej do różnej pokoleniowo grupy odbiorców? Podpowiadamy w 3 wskazówkach!

Image
Wolność wyboru to najlepsza nagroda! Poznaj eVoucher Pluxee

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Czy idealna nagroda istnieje? Każdy z nas ma inne upodobania, pragnienia, odmienny styl życia. Organizując konkurs, loterię czy akcję promocyjną zastanawiamy się, czym przyciągnąć zainteresowanych i zadowolić jak największą grupę konsumentów. A co gdyby dla każdego nagrodą było coś innego? Gdyby nagroda dawała możliwość wyboru? Stworzyliśmy właśnie takie rozwiązanie! Sprawdź, jak działa platforma z cyfrowymi nagrodami eVoucher Pluxee Nagroda.

Image
Jak szybko zwiększyć sprzedaż? Zorganizuj konkurs!

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Spadająca sprzedaż, piętrzący się w magazynach towar i rosnąca w siłę konkurencja to sygnały, że Twoja firma powinna skorzystać z narzędzi wsparcia sprzedaży. Szczególną rolę wśród nich odgrywa konkurs, który pomoże Ci szybko odwrócić niekorzystne trendy, pozyskać klientów i wzmocnić ich lojalność. Sprawdź, o czym musisz pamiętać, jeśli chcesz, by konkurs spełnił wyznaczone cele i przyniósł wymierne korzyści.

Image
Wsparcie sprzedaży - poznaj narzędzia B2B i B2C. Jak najlepiej dopasować je do klienta?

Sprzedaż i lojalność w biznesie

Akcje wsparcia sprzedaży przynoszą pożądane efekty tylko wtedy, gdy ich forma jest dopasowana do grupy docelowej. Wybierając konkretne narzędzia, należy uwzględnić różnice między segmentami B2B i B2C związane ze specyfiką klienta, wielkością przedsiębiorstwa oraz profilem jego działalności. Wiedza w tym zakresie pozwoli na wdrożenie nowej strategii biznesowej lub na dokonanie korekt w już realizowanych działaniach. Sprawdź, jakie narzędzia wsparcia sprzedaży wybrać dla klientów B2B i B2C.