Większe obroty? Możesz na nas liczyć!
Akceptuj karty i kupony Pluxee w swojej sieci. Każdego miesiąca, 2 mln naszych użytkowników wydaje więcej na ulubione przyjemności, wykonując aż 2 mln transakcji. Bez stałych opłat i inwestycji na start!
transakcji realizowanych miesięcznie na zakupy i jedzenie przez użytkowników Pluxee
kontaktów z Twoją marką w kanałach Pluxee
aktywnych konsumentów z dedykowanymi środkami na zakupy
średnio na każdej karcie Pluxee
Dołącz do sieci firm akceptujących kart i kupony Pluxee. Zostań akceptantem – bez stałych opłat i inwestycji na start. Zyskaj nowych klientów, którzy wydają więcej! I zwiększaj przychody.
Czy w czasie niepewnej sytuacji ekonomicznej, huśtawek inflacji i rosnących cen są jeszcze konsumenci, którzy wydają więcej? Tak, są. I nie chodzi tu tylko o osoby z niebotycznie wysokimi zarobkami.
Czasy, gdy w dużym mieście działało zaledwie kilka firm dostarczających posiłki, już za nami. Dziś dostawcy cateringu muszą konkurować nawet z setkami podobnych podmiotów. Digital marketing i reklamy wielkoformatowe pomagają, ale mogą nie wystarczyć.
Rynek benefitów żywieniowych wart jest obecnie prawie 3 miliardy zł a zgodnie z prognozami ekspertów w ciągu najbliższych 2-3 lat jego wartość wzrośnie o 200 procent do 8-9 mld zł. To są kwoty, które trudno zlekceważyć nawet największym graczom - mówi Karol Kamas, Chief Product & Marketing Officer, członek zarządu Pluxee Polska w rozmowie z Edytą Kochlewską.
Konsumenci zawsze idą tam, gdzie jest taniej? Często tak jest, ale równie ważne są odczucia klientów związane z zakupem – 9 na 10 osób wybiera firmy, z którymi łączą je dobre doświadczenia. A o relacje warto (dosłownie: warto!) dbać – bo utrzymanie obecnego klienta kosztuje nawet 25 razy mniej niż pozyskanie nowego. Co można zrobić, by zakupy były bezproblemowe, wygodne i po prostu: przyjemne?
Promocje kojarzą się wyłącznie ze spontanicznymi, impulsywnymi zakupami? Już nie – w czasie stale rosnących cen w decyzjach zakupowych pojawia się coraz więcej ostrożności. Klienci uważnie szukają, porównują, a korzystanie z promocji stało się dla nich sposobem na radzenie sobie z wysoką inflacją.
Coraz więcej klientów korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego. Wzrost ten nie wynika z pojawienia się nowego gracza, ale został wypracowany przez liderów rynku w kategorii sklepów spożywczych. Największy wpływ miały tutaj sieci dyskontowe, takie jak Biedronka i Lidl - wynika z badania „Monitor programów lojalnościowych 2024" ARC Rynek i Opinia.
Po gorącym okresie promocji na Black Friday nie pozostaje nic innego jak… właściwie przygotowywać się na bożonarodzeniową gorączkę. Właśnie w okolicach Bożego Narodzenia klienci są najbardziej podatni na promocje.
Wskaźnik inflacji wyniósł w grudniu 4,7% – mniej niż zakładano. Co na to konsumenci? Na 2025 rok planują… zaciskanie pasa. Jednak nie wszyscy. Na rynku są jeszcze klienci premium – z dużymi środkami do wydania i mniej wrażliwi na zmiany cen.
W 2025 zaczyna się zmiana pokoleniowej warty: pokolenie Beta otwiera nową erę, ale to zetki i alfy już teraz kształtują rynek – zarówno jako nabywcy, jak i inspiratorzy decyzji zakupowych rodziców.
Dzień Kobiet zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim kolejna okazja zakupowa. To święto, które może podkręcić sprzedaż w spokojniejszym sezonie. Klienci w tym czasie chętniej sięgają po produkty premium i podejmują spontaniczne decyzje przy półkach.
Końcówka roku to czas intensywnych zakupów – od Black Friday, przez świąteczne prezenty, aż po sylwestrowe przygotowania. Chociaż dla wielu osób styczeń kojarzy się z uspokojeniem konsumpcji, dla detalistów i branży gastronomicznej to czas pełen nowych możliwości.
Szacuje się, że w ciągu najbliższych trzech lat wartość tego segmentu wyniesie ponad 8 miliardów złotych. Mowa o benefitach żywieniowych, czyli jednym z pozytywnych scenariuszy dla polskiej branży gastronomicznej i retail.
Wraz z nadejściem wiosny klienci budzą się z „zimowego snu” – potrzebują świeżości, nowej energii i chętniej sięgają po sezonowe produkty. W tym okresie sklepy i restauracje mają szansę przyciągnąć interesantów właściwie dopasowaną ofertą.
Wzrost kosztów operacyjnych, malejąca siła nabywcza konsumentów i presja inflacyjna. Ten scenariusz znają doskonale właściciele sklepów i lokali gastronomicznych. Najbliższy rok przyniesie kolejne wyzwania, które będą wymagać innowacyjnych działań oraz elastyczności w podejściu do prowadzenia biznesu. Gdzie szukać koła ratunkowego?
Użytkownicy kart przedpłaconych to konsumenci z dodatkowymi środkami, które otrzymują od pracodawców lub wygrywają w konkursach, loteriach czy programach lojalnościowych. Promocje stanowią ważny czynnik zakupowy dla 72% z nich.
Budżet na świadczenia pozapłacowe dla pracowników planuje zwiększyć w 2025 roku ponad 1/4 firm z sektora MŚP. To pokłosie inflacji i coraz większej świadomości mikro, małych i średnich pracodawców w zakresie motywacji personelu.
Rabaty, promocje, dynamic pricing – te hasła brzmią jak przepis na większą sprzedaż. Jednak w rzeczywistości jest to bardziej skomplikowane: nie każda obniżka przyciągnie tłumy, a źle przemyślana strategia może prowadzić do mniejszych zysków, podkopać zaufanie do marki i sprawić, że klienci będą kupować wyłącznie podczas wyprzedaży
Nadchodzi Wielkanoc: to jedna z top trzech okazji zakupowych w roku. Konsumenci planują większe zakupy i poszukują okazji. To moment, który nie wybacza opóźnień – zakupy zaczynają się już na 4-5 tygodni przed świętami, a tydzień przed osiągają szczyt. Jak nie zmarnować tej szansy i skutecznie zwiększyć sprzedaż? Z pomocą przychodzi Pluxee – pozwoli Ci dotrzeć do klientów dokładnie wtedy, gdy są najbardziej skłonni do zakupów.
Decyzje zakupowe Polaków oscylują wokół tematu oszczędzania już od kilku lat. Najnowsze dane potwierdzają, że 2024 rok był pod tym względem rekordowy. Choć konsumenci chcą wydawać mniej, jednocześnie potrzebują zadbania o swój dobrostan i przyjemności z codziennych zakupów.