Większe obroty? Możesz na nas liczyć!

Akceptuj karty i kupony Pluxee w swojej sieci. Każdego miesiąca, 2 mln naszych użytkowników wydaje więcej na ulubione przyjemności, wykonując aż 2 mln transakcji. Bez stałych opłat i inwestycji na start!

Dlaczego warto akceptować produkty Pluxee?

środków na kartach i kuponach Pluxee rocznie

2 miliony

transakcji realizowanych miesięcznie na zakupy i jedzenie przez użytkowników Pluxee

kontaktów z Twoją marką w aplikacji i na www Pluxee miesięcznie

26 milionów

kontaktów z Twoją marką w kanałach Pluxee

aktywnych konsumentów z dedykowanymi środkami na zakupy entów

2 miliony

aktywnych konsumentów z dedykowanymi środkami na zakupy

transakcji realizowanych miesięcznie na zakupy i jedzenie przez użytkowników Pluxee

450 zł

średnio na każdej karcie Pluxee

merchanci

Zobacz jak środki trafią do Ciebie

Dołącz do sieci firm akceptujących kart i kupony Pluxee. Zostań akceptantem – bez stałych opłat i inwestycji na start. Zyskaj nowych klientów, którzy wydają więcej! I zwiększaj przychody.

Alt text

Akceptuj produkty Pluxee. Wystarczą tylko 3 kroki

  1. Wypełnij formularz i zgłoś chęć dołączenia do sieci akceptacji 
  2. Kontaktujemy się z Tobą, aby przedstawić ofertę i przygotować umowę
  3. Podpisujesz umowę, zyskujesz klientów i dodatkowe przychody

Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą 💚

Współpraca z Pluxee to same plusy

Konsument premium

„Konsument premium”, czyli sposób na wyższe obroty handlu

Czy w czasie niepewnej sytuacji ekonomicznej, huśtawek inflacji i rosnących cen są jeszcze konsumenci, którzy wydają więcej? Tak, są. I nie chodzi tu tylko o osoby z niebotycznie wysokimi zarobkami.

Marcin Mazurek

Marcin Mazurek, Body Chief: nieszablonowe działania – sposób na coraz większą konkurencję w cateringu

Czasy, gdy w dużym mieście działało zaledwie kilka firm dostarczających posiłki, już za nami. Dziś dostawcy cateringu muszą konkurować nawet z setkami podobnych podmiotów. Digital marketing i reklamy wielkoformatowe pomagają, ale mogą nie wystarczyć.

Flow Pluxee

5400 zł rocznie ekstra. Tyle do wydania ma konsument kart Pluxee Lunch

Rynek benefitów żywieniowych wart jest obecnie prawie 3 miliardy zł a zgodnie z prognozami ekspertów w ciągu najbliższych 2-3 lat jego wartość wzrośnie o 200 procent do 8-9 mld zł. To są kwoty, które trudno zlekceważyć nawet największym graczom - mówi Karol Kamas, Chief Product & Marketing Officer, członek zarządu Pluxee Polska w rozmowie z Edytą Kochlewską.

Raporty i analizy

Bezproblemowe zakupy? Nie zapomnij o płatnościach

Konsumenci zawsze idą tam, gdzie jest taniej? Często tak jest, ale równie ważne są odczucia klientów związane z zakupem – 9 na 10 osób wybiera firmy, z którymi łączą je dobre doświadczenia. A o relacje warto (dosłownie: warto!) dbać – bo utrzymanie obecnego klienta kosztuje nawet 25 razy mniej niż pozyskanie nowego. Co można zrobić, by zakupy były bezproblemowe, wygodne i po prostu: przyjemne?

Artykuł

Kiedy klienci kupują najwięcej? Kluczowa jest przemyślana oferta promocyjna

Promocje kojarzą się wyłącznie ze spontanicznymi, impulsywnymi zakupami? Już nie – w czasie stale rosnących cen w decyzjach zakupowych pojawia się coraz więcej ostrożności. Klienci uważnie szukają, porównują, a korzystanie z promocji stało się dla nich sposobem na radzenie sobie z wysoką inflacją.

Artykuł dla handlu

Lojalność klientów umieją budować te sieci sklepów. Komentarz eksperta

Coraz więcej klientów korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego. Wzrost ten nie wynika z pojawienia się nowego gracza, ale został wypracowany przez liderów rynku w kategorii sklepów spożywczych. Największy wpływ miały tutaj sieci dyskontowe, takie jak Biedronka i Lidl - wynika z badania „Monitor programów lojalnościowych 2024" ARC Rynek i Opinia.

Artykuł dla handlu

Słychać dzwonki sań? Nie, to ostatni dzwonek na organizację świątecznych promocji!

Po gorącym okresie promocji na Black Friday nie pozostaje nic innego jak… właściwie przygotowywać się na bożonarodzeniową gorączkę. Właśnie w okolicach Bożego Narodzenia klienci są najbardziej podatni na promocje.

Artykuł dla handlu

Oni mają w portfelu dodatkowe środki. Jak zdobyć tych klientów?

Wskaźnik inflacji wyniósł w grudniu 4,7% – mniej niż zakładano. Co na to konsumenci? Na 2025 rok planują… zaciskanie pasa. Jednak nie wszyscy. Na rynku są jeszcze klienci premium – z dużymi środkami do wydania i mniej wrażliwi na zmiany cen.

Artykuł dla handlu

Masz tylko 8 sekund, żeby przykuć ich uwagę. Czas start!

W 2025 zaczyna się zmiana pokoleniowej warty: pokolenie Beta otwiera nową erę, ale to zetki i alfy już teraz kształtują rynek – zarówno jako nabywcy, jak i inspiratorzy decyzji zakupowych rodziców.

Artykuł dla handlu

Jeden dzień, który niesie zysk – przewodnik dla sprytnych sprzedawców

Dzień Kobiet zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim kolejna okazja zakupowa. To święto, które może podkręcić sprzedaż w spokojniejszym sezonie. Klienci w tym czasie chętniej sięgają po produkty premium i podejmują spontaniczne decyzje przy półkach.

Artykuł dla handlu

Piąty kwartał roku? Istnieje… i daje szansę na zyski w branżach retail oraz gastronomicznej

Końcówka roku to czas intensywnych zakupów – od Black Friday, przez świąteczne prezenty, aż po sylwestrowe przygotowania. Chociaż dla wielu osób styczeń kojarzy się z uspokojeniem konsumpcji, dla detalistów i branży gastronomicznej to czas pełen nowych możliwości.

Artykuł dla handlu

Rynek benefitów żywieniowych to tort do podziału: kawałek mogą odkroić retailerzy i restauratorzy

Szacuje się, że w ciągu najbliższych trzech lat wartość tego segmentu wyniesie ponad 8 miliardów złotych. Mowa o benefitach żywieniowych, czyli jednym z pozytywnych scenariuszy dla polskiej branży gastronomicznej i retail.

Artykuł dla handlu

Wiosenne porządki w koszykach zakupowych – jak zwiększyć sprzedaż sezonową?

Wraz z nadejściem wiosny klienci budzą się z „zimowego snu” – potrzebują świeżości, nowej energii i chętniej sięgają po sezonowe produkty. W tym okresie sklepy i restauracje mają szansę przyciągnąć interesantów właściwie dopasowaną ofertą.

Artykuł dla handlu

Rosnące koszty i ostrożny konsument. Jakie strategie pomogą firmom przetrwać w 2025?

Wzrost kosztów operacyjnych, malejąca siła nabywcza konsumentów i presja inflacyjna. Ten scenariusz znają doskonale właściciele sklepów i lokali gastronomicznych. Najbliższy rok przyniesie kolejne wyzwania, które będą wymagać innowacyjnych działań oraz elastyczności w podejściu do prowadzenia biznesu. Gdzie szukać koła ratunkowego?

Artykuł dla handlu

Konsumenci z kartami przedpłaconymi przekraczają dostępne budżety

Użytkownicy kart przedpłaconych to konsumenci z dodatkowymi środkami, które otrzymują od pracodawców lub wygrywają w konkursach, loteriach czy programach lojalnościowych. Promocje stanowią ważny czynnik zakupowy dla 72% z nich.

Artykuł dla handlu

Będzie więcej benefitów - firmy zwiększają budżety

Budżet na świadczenia pozapłacowe dla pracowników planuje zwiększyć w 2025 roku ponad 1/4 firm z sektora MŚP. To pokłosie inflacji i coraz większej świadomości mikro, małych i średnich pracodawców w zakresie motywacji personelu.

Artykuł dla handlu

Rabaty, promocje, dynamic pricing – kiedy stosować, aby maksymalizować zyski?

Rabaty, promocje, dynamic pricing – te hasła brzmią jak przepis na większą sprzedaż. Jednak w rzeczywistości jest to bardziej skomplikowane: nie każda obniżka przyciągnie tłumy, a źle przemyślana strategia może prowadzić do mniejszych zysków, podkopać zaufanie do marki i sprawić, że klienci będą kupować wyłącznie podczas wyprzedaży

Artykuł dla handlu

Nie goń zajączka – jak zaplanować skuteczną promocję na Wielkanoc?

Nadchodzi Wielkanoc: to jedna z top trzech okazji zakupowych w roku. Konsumenci planują większe zakupy i poszukują okazji. To moment, który nie wybacza opóźnień – zakupy zaczynają się już na 4-5 tygodni przed świętami, a tydzień przed osiągają szczyt. Jak nie zmarnować tej szansy i skutecznie zwiększyć sprzedaż? Z pomocą przychodzi Pluxee – pozwoli Ci dotrzeć do klientów dokładnie wtedy, gdy są najbardziej skłonni do zakupów.

Artykuł dla handlu

Kupujący chcą wydawać na przyjemności i oszczędzać. Jak im to umożliwić?

Decyzje zakupowe Polaków oscylują wokół tematu oszczędzania już od kilku lat. Najnowsze dane potwierdzają, że 2024 rok był pod tym względem rekordowy. Choć konsumenci chcą wydawać mniej, jednocześnie potrzebują zadbania o swój dobrostan i przyjemności z codziennych zakupów.