Pluxee Nagroda
Gdy nagroda cieszy Twoich klientów, Ciebie cieszą wyniki sprzedaży! Dzięki Pluxee zyskasz nie tylko zadowolonych klientów, ale również zwiększysz lojalność oraz zaangażowanie, co przekłada się na długotrwały sukces Twojej firmy
75% Polaków uważa nagrody pieniężne za najbardziej atrakcyjne*
wykorzystasz ją w każdej akcji marketingowej: konkursie, loterii, programie lojalnościowym czy w nagradzaniu sił sprzedaży
wraz z opcją wielokrotnych doładowań
przez użytkownika dzięki aplikacji Pluxee
Testowaliśmy różne firmy, które oferowały nam karty pre-paidowe, natomiast karta Pluxee wydaje nam się być najbardziej elastyczna, uniwersalna, umożliwiająca płatności wszędzie, także za granicą. I kontakt pod względem technicznym z firmą jest błyskawiczny. Czasem zlecenie doładowania jest realizowane w tym samym dniu roboczym, odpowiedź na wszelkie zapytania jest wręcz automatyczna. Nam to bardzo ułatwia proces wydawania nagród
-- Beata Smajkiewicz, Manager ds. promocji w SIG Sp. z o.o.

Promocja trwa do 31.12.2025
Naniesienie grafiki na kartę fizyczną teraz tylko 2 zł/szt. *✨
Wdrożenie grafiki w aplikacji i serwisie Pluxee -- GRATIS 🎁
* Wyceń swoje zamówienie u naszych konsultantów.
Minimalne zamówienie -- 30 szt. kart


Przykładowe marki dostępne w eVoucherze Pluxee: Biedronka, Allegro, RTVEuroAGD, Xbox, Zalando, H&M, Adidas, Decathlon, 4F, Empik, Douglas, Hebe

Przy pierwszym zamówieniu eVouchera Pluxee Nagroda:
Zaoszczędź nawet 4 000 zł i wzmocnij swój branding oraz dopasuj nagrodę do grupy docelowej.

Idealna nagroda 2--go i 3--go stopnia w akcjach aktywizacyjnych B2B i B2C np. konkursach, loteriach, promocjach buy&get.

Ważna 12 miesięcy


Skuteczna nagroda w akcjach aktywizacyjnych B2B i B2C np. konkursach, loteriach, promocjach buy&get oraz programach lojalnościowych i partnerskich
*Potrzebujesz dłuższego terminu ważności karty? Skontaktuj się z nami



Znana i ceniona nagroda w akcjach aktywizacyjnych B2B i B2C np. konkursach, loteriach, promocjach buy&get

Jesteś już zdecydowany, jaką Pluxee Nagrodę chcesz zamówić? Możesz ją zamówić na naszym sklepie internetowym wchodząc w zakładkę Kup online. To szybki i wygodny sposób na zapewnienie nagród, które zwiększą lojalność i zadowolenie Twoich klientów.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na wszystkie pytania oraz pomożemy dokonać zakupu.
Blog
Sprzedaż i lojalność w biznesie
AI i analityka predykcyjna mogą pomóc w zaplanowaniu budżetów marketingowych. Sztuczna inteligencja analizuje dane, przewiduje trendy, optymalizuje kampanie. Ale to Ty, jako marketer, strateg lub lider sprzedaży, podejmujesz decyzję, w co naprawdę warto zainwestować nadwyżkę budżetu. Końcówka roku to moment, gdy liczby spotykają się z emocjami. Excel nie kłamie, ale też nie pokazuje pełnego obrazu: presji czasu, ambicji zespołu czy walki o środki na kolejny rok.
Czytaj więcej
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Świat promocji przeniósł się do smartfonów i nic nie wskazuje na to, by miał zawracać. Karta lojalnościowa? Skanowana z telefonu. Lista zakupów? W aplikacji. Promocje? Na banerze w social mediach. Nagroda w akcji promocyjnej? Oczywiście, że cyfrowa! Dla 79% polskich konsumentów nagrody pieniężne w formie cyfrowej są atrakcyjne i motywujące do udziału w akcji promocyjnej. Dlaczego? O tym poniżej.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Branża farmaceutyczna to rynek, na którym o przewadze nie decyduje wyłącznie jakość produktu czy jego cena. Tutaj kluczową rolę odgrywa zaufanie – zarówno pacjenta, jak i farmaceuty, który często jest jego pierwszym doradcą w aptece. Jednak żeby trafić na pierwszą linię rekomendacji – trzeba zadbać o obecność w codziennej pracy specjalisty.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Lojalność w biznesie, podobnie jak w sporcie, wymaga strategii i konsekwencji. W branży finansowej, gdzie konkurencja rozgrywa mecze na najwyższym poziomie, kluczowe jest utrzymanie zaangażowania kontrahentów – to oni są napastnikami odpowiedzialnymi za wyniki sprzedaży (kredytów ratalnych). Alior Bank opracował skuteczny system motywacyjny, który pozwolił nie tylko wzmocnić skład aktywnych graczy, ale także reaktywować tych, którzy zeszli z boiska. Jak? Dzięki przemyślanemu programowi lojalnościowemu, w którym kluczową rolę odegrały elastyczne nagrody – karty przedpłacone, eVouchery oraz kupony Pluxee Nagroda, motywujące do gry na pełnych obrotach.