Pluxee Nagroda
Gdy nagroda cieszy Twoich klientów, Ciebie cieszą wyniki sprzedaży! Dzięki Pluxee zyskasz nie tylko zadowolonych klientów, ale również zwiększysz lojalność oraz zaangażowanie, co przekłada się na długotrwały sukces Twojej firmy
75% Polaków uważa nagrody pieniężne za najbardziej atrakcyjne*
wykorzystasz ją w każdej akcji marketingowej: konkursie, loterii, programie lojalnościowym czy w nagradzaniu sił sprzedaży
wraz z opcją wielokrotnych doładowań
przez użytkownika dzięki aplikacji Pluxee
Testowaliśmy różne firmy, które oferowały nam karty pre-paidowe, natomiast karta Pluxee wydaje nam się być najbardziej elastyczna, uniwersalna, umożliwiająca płatności wszędzie, także za granicą. I kontakt pod względem technicznym z firmą jest błyskawiczny. Czasem zlecenie doładowania jest realizowane w tym samym dniu roboczym, odpowiedź na wszelkie zapytania jest wręcz automatyczna. Nam to bardzo ułatwia proces wydawania nagród
-- Beata Smajkiewicz, Manager ds. promocji w SIG Sp. z o.o.
Przykładowe marki dostępne w eVoucherze Pluxee: Biedronka, Allegro, RTVEuroAGD, Xbox, Zalando, H&M, Adidas, Decathlon, 4F, Empik, Douglas, Hebe
Przy pierwszym zamówieniu eVouchera Pluxee Nagroda:
Zaoszczędź nawet 4 000 zł i wzmocnij swój branding oraz dopasuj nagrodę do grupy docelowej.
Idealna nagroda 2--go i 3--go stopnia w akcjach aktywizacyjnych B2B i B2C np. konkursach, loteriach, promocjach buy&get.
Skuteczna nagroda w akcjach aktywizacyjnych B2B i B2C np. konkursach, loteriach, promocjach buy&get oraz programach lojalnościowych i partnerskich
*Potrzebujesz dłuższego terminu ważności karty? Skontaktuj się z nami
Znana i ceniona nagroda w akcjach aktywizacyjnych B2B i B2C np. konkursach, loteriach, promocjach buy&get
Idealna nagroda 2--go i 3--go stopnia w akcjach aktywizacyjnych B2B i B2C np. konkursach, loteriach, promocjach buy&get.
⭐️GRATIS! Branding karty wirtualnej w aplikacji Pluxee dostępny przy zakupie przez konsultanta
🌳🌲 Uratujmy Wieczne Lasy!
Za każde 4 zakupione karty Pluxee Nagroda na raz! -- ważne 6 miesięcy, uratujemy 1m² Wiecznego Lasu
Jesteś już zdecydowany, jaką Pluxee Nagrodę chcesz zamówić? Możesz ją zamówić na naszym sklepie internetowym wchodząc w zakładkę Kup online. To szybki i wygodny sposób na zapewnienie nagród, które zwiększą lojalność i zadowolenie Twoich klientów.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na wszystkie pytania oraz pomożemy dokonać zakupu.
Blog
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Branża farmaceutyczna to rynek, na którym o przewadze nie decyduje wyłącznie jakość produktu czy jego cena. Tutaj kluczową rolę odgrywa zaufanie – zarówno pacjenta, jak i farmaceuty, który często jest jego pierwszym doradcą w aptece. Jednak żeby trafić na pierwszą linię rekomendacji – trzeba zadbać o obecność w codziennej pracy specjalisty.
Czytaj więcejSprzedaż i lojalność w biznesie
Lojalność w biznesie, podobnie jak w sporcie, wymaga strategii i konsekwencji. W branży finansowej, gdzie konkurencja rozgrywa mecze na najwyższym poziomie, kluczowe jest utrzymanie zaangażowania kontrahentów – to oni są napastnikami odpowiedzialnymi za wyniki sprzedaży (kredytów ratalnych). Alior Bank opracował skuteczny system motywacyjny, który pozwolił nie tylko wzmocnić skład aktywnych graczy, ale także reaktywować tych, którzy zeszli z boiska. Jak? Dzięki przemyślanemu programowi lojalnościowemu, w którym kluczową rolę odegrały elastyczne nagrody – karty przedpłacone, eVouchery oraz kupony Pluxee Nagroda, motywujące do gry na pełnych obrotach.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
W marketingu, jak w ogrodzie – jeśli mądrze zasiejesz, zbierzesz plon z nawiązką. Promocje sprzedażowo-marketingowe, choć często postrzegane jako wydatek, mogą przynieść dodatni zwrot z inwestycji. Dane z raportu Pluxee Polska “ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż” potwierdzają, że promocje są jednym z najskuteczniejszych form inwestowania w relacje z klientem. Niemal 80% firm w Polsce organizuje akcje promocyjne, z czego 53% robi to przynajmniej raz w miesiącu! Sprawdź, jakie mechanizmy warto wdrożyć w Twoim biznesie.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Jak budować lojalność, motywację oraz zaangażowanie partnerów biznesowych? Można to podsumować stwierdzeniem: nie jest łatwo, ale warto. O tym, jak stworzyć efektywny program sprzedaży pośredniej, opowiada w kolejnym odcinku videocastu Sales & Marketing Power by Pluxee Łukasz Kosuniak, ekspert w obszarze marketingu i sprzedaży B2B.